domingo, 10 de julio de 2011

1r JÚNIOR A LA CURSA DEL PEDRAFORCA

Contentíssim. tot i no tenir-ho molt clar abans de començar la cursa, al final m'ha surtit força bé i la veritat esque no em puc pas queixar.
Tot i que a la nit em va costar durmir per la calor que "fotia" avui a 3/4 de 8 erem a Saldes a recollir el dorsal per començar la cursa a les 9.
He començat la cursa sense haver escalfat gaire, i només començar ja s'ha començat a pujar amunt. He començat amb un ritme normalet perque ia m'avien avisat que havia d'arribar a la zona de grimpar amb prous forces, aixì que quan hi he arribat, he pogut apretar un pèl més, desprès de coronar el Pedraforca,es feia un tros de baixada molt tècnica abans d'arribar a la tartera que és una mica més fàcil ja que et frenen les pedres.
La baixada m'he trobat molt còmode i he baixat amb les forces que em quedaven sense fer massa cas de la gent que.. una persona em dia que anava primer. l'altre segon,.. aixì que he arribat a meta baixant de 2 hores i al final amb la sopresa d'haaver aconseguit acabar primer júnior. I FELICITAR A L'ORIOL COMELLES I A L'IVAN CAMPS QUE SÓN UNES MÀQUINES I UNES GRANS PERSONES!!

Ara tocar recuperar ràpid per poder tornar a entrenar amb condicions i amb CAP. Tinc el tormell una mica inflatper un cop mentres baixava però no crec que no és gaire important.

MOLTES GRÀCIES A LA GENT QUE ANIMA TANT EN AQUESTES CURSES QUE ET FAN TREURE FORCES DE TOT ARREU!!

Fins  una altre..

1 comentario: